Tuotepalautukset

Mitä jos vyötärö ahdistaa tai malli mättää?

Sattuuhan sitä, että kokotaulukon sentit eivät ole kohdallaan jonkin mallin kohdalla. Rimpauta tai lähetä viestiä, niin saamme samalla palautetta eri mallien mitoituksista. (06) 420 9400 tai info@pika-pesu.fi.

Pitääkö palautus tehdä heti?

Lakikirjassakin sanotaan, että palautuksen tulee tapahtua 14 vuorokauden aikana. Kohtuullinen aika meille molemmille. Mitä pikemmin palautat, sitä pikemmin saat myös käyttöösi sopivan tuotteen.

Onko kaikilla tuotteilla ilmainen vaihto-oikeus?

Joidenkin poistotuotteiden hinnat ovat niin alhaiset, että niillä ei ole ilmaista vaihtoa. Mukavampi pitää hinta alhaisena kuin lisätä siihen jo valmiiksi mahdollisia vaihtokustannuksia. Ilmoitamme reilusti tuotteen kohdalla, jos sillä ei ole ilmaista vaihto/palautusta.

Maksanko itse vaihto- tai palautuskulut?

Voit vaihtaa tuotteen ilman lisäkuluja. Asiakaskuntamme tuntee onneksi niin hyvin mittansa, että vaihdoista ei ole tullut ongelmaa. Jos haluat vaihtaa saman tilauksen toistamiseen, on kohtuullista, että maksat uudesta vaihdosta aiheutuneet kulut. Jos palautat koko tilauksen ilman vaihtoa, laitamme kirkon keskelle kylää eli perimme palautuksesta toimitusmaksun  10 €. Meidän maksettavaksemme jää paketin kiikuttaminen meiltä sinulle. Vaihtoehtoisesti voit myös palauttaa maksamalla itse Postin tai Matkahuollon maksun. Tällöin palautamme rahasi kokonaisuudessaan.

Olen yritysasiakas

Yritysasiakkailla on verkkokaupassa omat sävelet. Laskutusmahdollisuus, painatukset ja brodeeraukset ovat tavallisia ja suuremmat tilausmäärät palkitaan alennuksilla. Tämän vuoksi mahdollisissa vaihto- tai palautustilanteissa yritys huolehtii lähetyskuluista.

Mihin osoitteeseen palautan?

Seinäjoen Pika-Pesu Oy
Valtionkatu 18-20
60100 SEINÄJOKI

Jos palautat Matkahuollon kautta, lisää numerosarja 9511509 osoitteen yläpuolelle. Postin kautta palauttaessasi 619195 . Niiden avulla voit lähettää paketin ns. asiakaspalveluksena.
Kun palautat paketin omalla kustannuksella, lisää myös puhelinnumero 0400 444175.

Mitä pakettiin mukaan?

Laita pakettiin mukaan samat rensselit kuin siinä oli tullessakin. Vaatteen/kengän tuotelappu, yhteystietosi ja mihin kokoon haluat tilaamasi tuotteen mahdollisesti vaihtaa. Tarkistathan, että tuote ei ole sovitettaessa likaantunut.

Saanko rahani takaisin kaupan peruuntuessa?

Kyllä. Teemme palautuksen suoraan tilillesi Paytrailin kautta. Palautettavasta summasta vähennämme paulutuksen toimituskulun. Mikäli tilaus on ylittänyt rahtivapaan rajan ja tuotteet ovat tulleet sinulle ilman toimitusmaksua, rahtivapaan alittuessa lopuksi perimme myös lähetyskulut.

Jos jätän paketin noutamatta, onko se yhtä kuin tilauksen peruutus?

Ei. Peruutusilmoitus tulee aina tehdä erikseen, joten noutamatta jättäminen ei riitä. Jos pakettia ei noudeta, lähetämme sinulle ns. noutamattoman lähetyksen laskun. Sen suuruus vastaa meno-paluu matkan käsittely- ja toimituskuluja.
HUOM. Huomasithan, että jos koko tilauksesi peruuntuu eli palautat kaikki tilaamasi tuotteet, perimme sinulta palautuksesta aiheutuneet kulut eli 10 €. Myös lähetyskulut, mikäli alkuperäinen tilaus on ylittänyt rahtivapaan rajan ja toimitus on tullut sinulle ilman toimitusmaksua.

To Top