Viime keväänä Pyykkäri tuskaili, että taasko tehdään myymälässä remontti. Juuri 30 vuotta sitten tehtiin. Myymälästä tuli hieno! Eri tuotemerkit ovat nyt omina osastoinaan ja selkeämmin kuin ennen. Dimex-väki osaa suunnata heti oikeata logoa kohti etsimään Asenne-housuja. Blåkläder-porukka löytää maanmainiot stretch-housunsa ja varsinkin rakennusmiehet osaavat suunnistaa Snickersin hyllyjen ääreen. 

Entäs verkkokauppa? Pyykkärin mielenrauhaa on myllätty tänäkin keväänä, sillä nyt laitettiin verkkokauppa uuteen uskoon. Verkkokauppa avattiin huhtikuussa 2009 ja uudistettiin ensimmäisen kerran joulukuussa 2015. Verkkokaupassamme on paljon vakioasiakkaita, niin yksityisiä kuin yrityksiäkin. Lähtökohtana uudelle verkkokaupalle tuumailtiin helppokäyttöisyyttä. Tuotteiden etsiminen ja vertaileminen helpottuu. Samoin tilaaminen. Yritysasiakkaiden on helpompi tilata siten, että he saavat yritysasiakaan edut.

Tuotteisiin lisätään enemmän kuvia ja yksityiskohtaisempia tietoja. Tuotteita on kylläkin niin paljon verkkokaupassa, että hiukkasen kestää, ennen kuin kaikki tuotteet on saatu päivitettyä. Verkkokauppa toimii myös näyteikkunan tavoin.

Lähes päivittäin asiakkaita tulee myymälään näyttäen verkkokaupassamme olevaa tuotetta. Moni kauempaa tuleva on oppinut jo senkin, että verkkokaupasta voi tilata valitsemalla ”maksu myymälään” ja ”nouto myymälästä”. Tällöin varmistaa, että sovitettavaa löytyy. Jos tilattu tuote ei olekaan sopiva tai muuten mieluisa, se jää hyllyyn.

Pyykkärin puoliso on tapansa mukaan innosta piukeana odottamassa asiakkaiden palautetta uudesta kaupasta. Meidän ajatuksemme verkkokaupassa käymisestä on hyvin samanlainen kuin mitä tuumailemme kivijalkakaupan asiakkaista. Toivomme, että asiakkaaseen tarttuu rento fiiliksemme. Pilke silmäkulmassa on paljon mukavampi tehdä kauppaa!

Tervetuloa uuteen verkkokauppaamme – toivottavasti viihdyt

PS. Ethän piittaa pienistä alkukankeuksista. Aina voi soittaa, jos ei mene tilaus putkeen.